🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان:
باتوجه به موج شدید گرما به استان و مدیریت مصرف انرژی، امشب جلسه کارگروه مدیریت مصرف انرژی به ریاست استاندار برگزار شد.
اولین دیدگاه را ثبت کنید.